دیگه له له شدم!!!

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

دیگه له له شدم!!!

سلام.....

واییییییییییییییییییییییییییییییییییی که گوشی ها که پیدا نشد هیچی....باید یه گوشیم واسه دوستم بخرم..هیچی پول ندارم....ببخشیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ولی خیلی از این خدا خوشم نمیاد....خدایی که به داد بندش نمیرسه که خدا نیس دیگه..

اگه وقت کردید به هرچی که میپرستید واسم دعا کنید....کمک مالی هم قبوله...

یه خاطره ی طنزم بگم دیگه برم:

یکی از آشناهامون که پسره تو بیمارستان بستری بوده بعد پرستار میاد یه شیاف میده به دوستش میگه بدید بهش.دوستاشم میدن با یه لیوان آب بخوره



نظرات شما عزیزان:

مریم(حس.........)
ساعت21:10---10 بهمن 1391
سلام
بلاخره سر زدی فکر کردم فقط لینکم کردی و سر نمیزنی بخاطر همین وقتی میومدم نظر نمیدادم
خوبی؟
چرا اینقد ناراحتی؟
فدای سرت گم شدن که شدن!
نا امید نشو!
این پست رو هم اصلاح کن لطفا!
خدا خیلی خوبه خیلی!
من دوسش دارم اندازه یه دنیا و اندازه همه نداشته هام که میدونم واسه هر کدومشون حکمتی داره!
تو رو هم خیلی دوووست داره آجی!


e-tanha
ساعت17:43---10 بهمن 1391
هی به این فکر میکنم که ما در اینجا عرق میریزیم و وضعمان این است





و انها در انجا عرق میخورند و وضعشان آن ...


نمیدانم مشکل در نوع عرق هاست یا در خوردن و ریختن ما!!!








دیگه بهت سر نمیزنم فاطی


خدارو دوسدارم




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,

] [ 21:49 ] [ فاطی ]

[ ]